Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε τη διοργάνωση του Εργαστηρίου Λέσχών Ανάγνωσης «Ιστορίες Αγνώστων 2009», το οποίο θα λάβει χώρα φέτος για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στη Νάουσα Ημαθίας στις 8-12 Ιουλίου 2009.
Το Εργαστήρι απευθύνεται κατά προτεραιότητα στους καθηγητές της Μέσης Εκπαίδευσης, αλλά όχι μόνο. Δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε μαθηματικούς, αλλά και σε φυσικούς, πληροφορικούς, φιλολόγους, βιβλιοθηκονόμους όπως και σε φιλαναγνώστες κάθε λογής, μέσα ή έξω από τη Μέση Εκπαίδευση˙ Όποιον με άλλα λόγια ενδιαφέρεται σοβαρά να ξεκινήσει μια Λέσχη Μαθηματικής Λογοτεχνίας σε χώρους εκπαίδευσης, δουλειάς ή κοινωνικής ζωής.
Το Εργαστήρι σκοπεύει στο να προετοιμάσει καλύτερα τους δημιουργούς καινούργιων Λεσχών, μεταφέροντας τους μέσα από πρωινές διαλέξεις και σεμινάρια όχι μόνο βασικές τεχνικές και εμπειρίες γύρω από τις Λέσχες Ανάγνωσης, αλλά και μια χρήσιμη εισαγωγή σε θέματα μαθηματικής φιλοσοφίας, ιστορίας και σκέψης καθώς και αφήγησης και λογοτεχνίας, που θα βοηθήσουν τους δημιουργούς καινούργιων Λεσχών να καλλιεργήσουν γόνιμο διάλογο και προβληματισμό. Επιπλέον θα υπάρχουν απογευματινές ομάδες εργασίας, όπου κάθε μέλος του Εργαστηρίου θα συμμετέχει σε τέσσερις λέσχες ανάγνωσης δύο διαφορετικών βιβλίων μαθηματικής λογοτεχνίας που κυκλοφορούν στην Ελλάδα (δύο λέσχες ανάγνωσης για κάθε βιβλίο της επιλογής του).
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να επιλέξουν και να διαβάσουν δύο από τα πέντε βιβλία που θα επεξεργαστούμε φέτος στο Εργαστήρι, προκειμένου να μπορέσουν να συμμετέχουν στις απογευματινές λέσχες ανάγνωσης.
Τέλος οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν CD με το υλικό 10 βιβλίων, υλικό το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία μιας λέσχης ανάγνωσης μέσα και έξω από το σχολείο.
Πληροφορίες και Πρόγραμμα: http://www.thalesandfriends.org/gr/index.php?option=com_content&task=view&id=405&Itemid=48
Πρόγραμμα 2013-2014
Ημερομηνία | Τίτλος | Εισηγητής | Βιβλίο | Συγγραφέας |
---|---|---|---|---|
30 Οκτωβρίου | της εξήγησης των πάντων | |||
Μία ετερόκλιτη σχέση | ||||
2.Σκάκι και σύγχρονη κοινωνία | 2.Η. Κουρκουνάκης | |||
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου