Πρόγραμμα 2013-2014

Προγραμμα 2013 - 2014

Ημερομηνία
Τίτλος Εισηγητής Βιβλίο Συγγραφέας
30 Οκτωβρίου
Μία μυθιστορηματική αναζήτηση
της εξήγησης των πάντων
Αβραάμ Αποστολακάκης
Μαγεία Αγάπη Νοσταλγία
Αβραάμ Αποστολακάκης
20 Νοεμβρίου
Γνωρίζουν οι μαθηματικοί με τι ασχολούνται;
Νίκος Φωτιάδης
Η φύση και η δύναμη των μαθηματικών
Davis M. Donald
18 Δεκεμβρίου
Επιστήμη και Μουσική
Μία ετερόκλιτη σχέση
Βαγγέλης Καραφυλλίδης
Science and Music
Sir James H. Jeans
15 Ιανουαρίου
Λευκές Νύχτες
Δημήτρης Τζελέπης
Λευκές Νύχτες
Φ. Ντοστογιέφσκη
12 Φεβρουαρίου
Ιστορία και τέχνη του σκακιού
Κώστας Μαρκίδης
1.Σκάκι και κουλτούρα
2.Σκάκι και σύγχρονη κοινωνία
1.Χ. Κεφαλής
2.Η. Κουρκουνάκης
5 Μαρτίου
Πέτρα, μελάνι, μολύβι, pc
Άλκης Συμεωνίδης
Τα τέσσερα χρώματα του καλοκαιριού
Τεύκρος Μιχαηλίδης
26 Μαρτίου
Ηθεραπεία ψυχικού τραύματος με τη μέθοδο EMDR
Χρήστος Σερμπέζης

EMDR: The Breakthrough Therapy for Overcoming Anxiety, Stress and Trauma
Francine Shapiro, Margot Silk Forrest

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Λευκές Νύχτες

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014, ώρα 20:30 , Gecko cafe

 
Σήμερα έχω μια μελαγχολία ανεξήγητη. Δεν ξέρω γιατί, αλλά κλεισμένος μέσα στο δωμάτιό μου νιώθω περισσότερο μόνος από ποτέ. Η αποψινή βραδιά, μία από τις μαγιάτικες βραδιές τής Πετρούπολης, είναι πραγματικά πανέμορφη. Βγαίνω μια βόλτα και η διάθεσή μου αμέσως αλλάζει. Έχω, όμως, το προαίσθημα πως σύντομα πρόκειται να αλλάξει μαζί της και ολόκληρη η ζωή μου.
Εντελώς ξαφνικά βλέπω μπροστά μου τη Νάστενκα. Η Νάστενκα, σκέφτομαι, θα με βγάλει από την προσωπική μου μόνωση και θα δώσει ξανά νόημα στην ψεύτικη ζωή μου. Όσα φανταζόμουν, χρόνια τώρα, στις ατέλειωτες ονειροπολήσεις μου αρχίζουν σιγά σιγά να πραγματοποιούνται και οι νύχτες μου γίνονται –ως εκ θαύματος– λευκές. Τη νύχτα αυτή ξεκινάει για μένα η πραγματική ζωή.

Όμως, εντελώς απρόσμενα, η ευτυχία πετάει μέσα από τα χέρια μου. Τα όνειρά μου μέσα σε λίγες μόνο στιγμές γκρεμίζονται, αφήνοντας πίσω τους έναν τεράστιο σωρό ερειπίων. Ή μήπως όχι;




Βιβλίο αφορμή : Λευκές Νύχτες, Φιοντόρ Ντοστογιέφσκη

Εισηγητής: Δημήτρης Τζελέπης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου